1. Hogyan rendelhetek Önöknél?
A webáruház eléréséhez regisztráció szükséges. Ezután kiválaszthatja a kívánt termékeket, és az „Kosárba” gombbal megrendelheti azokat. A rendelést követően munkatársaink felveszik Önnel a kapcsolatot a részletek egyeztetése miatt.
2. Milyen fizetési módok érhetők el?
A weboldalon a kártyás fizetés fejlesztés alatt áll. Jelenleg egy díjbekérő után átutalással tudja a rendelését kiegyenlíteni. A legtöbb termékhez ár + ÁFA feltüntetése mellett külön fizetési feltételek tartoznak.
3. Milyen szállítási lehetőségek vannak?
A legtöbb termék rendelése után számíthat gyors kiszállításra: akár a rendelést követő munkanapon is átvehető személyesen, vagy szállítjuk 2 héten belül amennyiben külső raktárról érkezik.
4. Mi a garanciális ügyintézés menete?
Minden termékgyártó saját garanciális feltételeivel rendelkezik, mivel termékeinket közvetlenül a gyártótól szerezzük be. Első lépésként kérjük, hogy közvetlenül a gyártóval vegye fel a kapcsolatot. Amennyiben segítségre van szükség, ügyfélszolgálatunk rendelkezésére áll.
5. Hogyan vehetem fel Önökkel a kapcsolatot?
-
Budapesti irodánk elérhetősége: +36 1 481 1104 / +36 30 161 8373, e-mail: nagyker@gatibasolar.hu
-
Veszprémi raktár: Csillag utca 13., +36 30 161 8373
-
Kapcsolattartó személy: Pap Ádám (nagykereskedelmi értékesítő), +36 30 161 8373
6. Mikor vannak nyitva az iroda?
Budapesten az irodánk hétköznapokon 9:00–16:00 között tartunk nyitva. A Veszprémi raktárban jellemzően 8:00-15:00 között tudnak terméket átvenni. Szombaton és vasárnap zárva vagyunk.
7. Van lehetőség műszaki támogatásra?
Termékeinkhez hasznos tanácsokkal szolgálunk, például akkumulátorok és inverterek kompatibilitásáról, de a minden terméknél megtalálható a letölthető dokumentáció. Konkrét műszaki kérdések esetén kérjük, forduljon kapcsolattartójához.